close
Najnowsze wiadomości:

Inwestorzy poszukują okazji rynkowych i aktywów typu value-add. Firmy optymali...czytaj więcej Masz konto osobiste Santander Bank – zarabiaj z kodem polecającym Santand...czytaj więcej Dziś została podpisana umowa przedwstępna między spółkami z Grupy Columbus...czytaj więcej

Małgorzata Witkowska nową Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish

Małgorzata Witkowska została nowym Dyrektorem E-commerce w Grupie Skipwish. Do jej głównych zadań będzie należało zwiększenie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych: Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl. Witkowska będzie dążyć do osiągnięcia synergii w zakresie kosztów oraz zarządzania zasobami ludzkimi pomiędzy tymi platformami. Długoterminowym celem będzie stworzenie strategii dla marki własnej e-commerce Mamissima.pl. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie mechanizmów umożliwiających zakupy produktów w wymienionych sklepach z wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

małgorzata witkowska

Małgorzata Witkowska

Małgorzata Witkowska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży e-commerce. Od 2020 roku pełniła funkcję Prezesa Zarządu sklepu Mamissima.pl, gdzie przyczyniła się do znacznej poprawy wyników finansowych firmy poprzez aktywne działania w zakresie optymalizacji kosztów oraz analizy sprzedaży i marketingu. W następnym roku brała udział w procesie sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu przez Moliera2 objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Mamissima.pl. Teraz, jako Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish, będzie odpowiedzialna za rozwój sprzedaży oraz marketingu i logistyki dla Hlonda6.pl, Mamissima.pl i Cartersoshkosh.pl.

– Przez ostatnie lata Małgorzata nie tylko doskonale poznała markę, firmę i cały rynek, ale także świetnie zadbała o e-sklep w niełatwych dla niego czasach. Ma głowę pełną pomysłów, których z różnych powodów wcześniej nie mogła realizować. Jest pełna optymizmu, zapału do dalszego działania i wierzy w dynamiczny rozwój Mamissimy w ramach naszej Grupy – podkreśla Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Skipwish.

Na początku Witkowska skupi się na rozwijaniu działań marketingowych oraz cyfrowych. Wśród celów krótkoterminowych znajduje się również osiągnięcie synergii kosztowej i technologicznej pomiędzy sklepami Mamissima.pl i Hlonda6. Proces ten ma trwać przez następne 12 miesięcy.

– Jednym z niezrealizowanych dotąd pomysłów Małgorzaty jest marka własna Mamissimy. Wkrótce będziemy intensywnie pracować nad jej stworzeniem. Wiemy, co nasi klienci kochają i na co zwracają uwagę. I wierzymy, że możemy część ich oczekiwań spełnić – dodaje Maciej Tygielski.

W dłuższej perspektywie nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish będzie odpowiedzialna za wyniki wszystkich platform firmy. Jej szczególnym celem będzie przygotowanie sklepów Hlonda6 oraz Mamissimy do sprzedaży na rynkach międzynarodowych.

– Hlonda6.pl i Cartersoshkosh.pl również są mi bardzo dobrze znane. Właścicieli Grupy Skipwish znam od samego początku powstania Mamissimy, ponieważ jako spółka byliśmy jednym z pierwszych sklepów oferujących ich marki dystrybucyjne. Każdy ze sklepów w Grupie Skipwish ma swoich wiernych klientów. Chcemy zachować wypracowaną tożsamość każdego z nich. Zamierzamy też bardziej poszerzyć naszą ofertę i tym samym przyciągnąć zupełnie nową grupę klientów do każdego z nich – zapewnia Małgorzata Witkowska, nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish.

Witkowską czeka także współpraca przy projekcie rozbudowy serwisu oraz migracji technologii Hlonda6.pl i Mamissima.pl na nowoczesne oprogramowanie e-sklepu. Celem tych działań jest zwiększenie szybkości działania sklepów internetowych, poprawa ich pozycji w wyszukiwarkach oraz rozszerzenie możliwości działań marketingowych. Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z bardziej interesujących akcji promocyjnych oraz jeszcze lepszej obsługi zamówień.

– W 2024 roku planujemy uruchomić sprzedaż detaliczną za pośrednictwem naszych flagowych e-sklepów również na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak już w przyszłym roku planujemy kolejne wzmocnienia Grupy Skipwish, osobowe jak i akwizycyjne – podsumowuje Dyrektor Generalny Skipwish.

***

Grupa Skipwish jest wyłącznym polskim dystrybutorem dziecięcych marek premium, tj. Skip Hop, Meri Meri, Boon, Play&Go, Wishbone, Whisbear, Tikiri, Bermbach Handcrafted, Linea MammaBaby, Ratatam, Benbat i The Nice Fleet.

Sklep internetowy Mamissima.pl oferuje m.in. akcesoria dziecięce, zabawki, kosmetyki, meble, ubranka, gry, zestawy artystyczne i art. szkolno-przedszkolne. Sprzedaje produkty ok. 200 marek – zarówno topowych, jak i niszowych, polskich oraz zagranicznych.

W sklepie Hlonda6.pl klienci mogą kupić zarówno produkty zaprojektowane przez znanych designerów w profesjonalnych pracowniach, jak i takie, które powstały np. w garażu utalentowanych artystycznie rodziców z sąsiedztwa. Są to m.in. ubranka, akcesoria dziecięce (w tym m.in. przybory do kąpieli, zabawki, książki i tekstylia domowe). Konsumenci mają do wyboru produkty o prostych, klasycznych formach, a także innowacyjne zabawki edukacyjne.

Cartersoshkosh.pl sprzedaje produkty dwóch z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek oferujących ubrania dla dzieci – Carter’s oraz Oshkosh. Są to głównie ubrania dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Wyróżnia je zarówno klasyczny, jak i nowoczesny styl.

Źródło: SkipWish

Tagi: , ,

No Comments

Leave a reply

Post your comment
Enter your name
Your e-mail address

Story Page