Wakacje nad polskim morzem od zawsze cieszyły się dużą popularnością w sezonie letnim. Z danych oficjalnych wynika, że w ubiegłym roku Trójmiasto przyciągnęło aż 3,7 miliona turystów. Tak ogromne zainteresowanie sprawiło, że rezerwacje hoteli musiały być dokonywane z dużym wyprzedzeniem, a ceny noclegów oraz dodatkowe koszty znacząco podnosiły łączny wydatek na pobyt. Jednak w Trójmieście pojawiają się nowe opcje, które mogą zmienić tę sytuację. Zobaczmy więc, czy wakacje w Trójmieście są faktycznie tylko dla osób z większymi możliwościami finansowymi.
Nie ma wątpliwości, że Gdańsk to najbardziej znane miasto, pełne zabytków, urokliwych uliczek oraz rozwijającej się bazy rekreacyjnej. Co roku miasto doświadcza prawdziwego boomu turystycznego, regularnie przyciągając tłumy entuzjastów nadmorskiego wypoczynku, nie tylko z Polski, ale i z całego świata. Niestety, duże zainteresowanie skutkuje wysokimi cenami w hotelach, co często zmusza część turystów do poszukiwania tańszych opcji zakwaterowania. Na szczęście istnieją alternatywne rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z bliskości atrakcji Gdańska, nie rezygnując przy tym z wysokiego standardu, jaki oferują hotele.
Więcej niż hotel
Przykładem takiego obiektu jest Collegia, usytuowana przy ulicy Sobieskiego 13. W sezonie turystycznym dysponuje 450 pokojami, które mogą pomieścić nawet 828 gości, co czyni ją największym tego typu miejscem w Gdańsku. To nowoczesna baza noclegowa, oferująca atrakcyjnie zaaranżowane przestrzenie wspólne oraz interesujący design pokoi. Dodatkowo, zarówno goście indywidualni, jak i zorganizowane grupy, mogą korzystać z różnorodnych udogodnień, które są rzadko spotykane w tradycyjnych hotelach. To właśnie wpływa na wysokie oceny Collegii na najpopularniejszych portalach rezerwacyjnych na świecie. Jeśli do tego dodamy dogodną lokalizację oraz konkurencyjne ceny, otrzymujemy rozwiązanie, które pozwala cieszyć się urokami turystycznymi Trójmiasta bez konieczności codziennych dojazdów do jego najważniejszych atrakcji.
Goście mają do dyspozycji komfortowo wyposażone pokoje, o znacznie większych powierzchniach niż standardowe jednostki hotelowe – mówi Karol Wojtas, członek zarządu spółki Silver Rock, będącej właścicielem Collegii. Każdy z nich ma nowocześnie zaprojektowaną łazienkę, a dodatkowo w obiekcie dostępny jest wysokiej jakości sprzęt do ćwiczeń w fitnessroomie, 8 playroomów ze stołami do piłkarzyków i ping ponga, konsolami PlayStation i strefą relaksu. Ponadto w obiekcie znajdują się miejsca na rowery oraz miejsca parkingowe w podziemiu. Za niewielką opłatą można zrobić pranie, po czym wysuszyć je w automatycznej suszarce. Na miejscu dostępny jest też sklep z bogatą ofertą świeżych produktów. Do dyspozycji gości jest też paczkomat znajdujący się tuż przy wejściu bocznym.
Foodcourt z prawdziwego zdarzenia
Strefa gastronomiczna w Colegii to nie tylko zwykła hotelowa restauracja, lecz prawdziwy foodcourt. Jej całkowita powierzchnia wynosi aż 950 m², a składa się z 4 różnych stref kulinarnych. Zespół doświadczonych kucharzy liczący 15 osób dba o codzienne przygotowywanie potraw. Oferta gastronomiczna jest niezwykle bogata i co najważniejsze – zróżnicowana, ponieważ Collegia regularnie gości odwiedzających z niemal wszystkich zakątków Europy, a także spoza jej granic.
Zależało nam na tym, aby strefa gastronomiczna wyróżniała się możliwie szeroką ofertą, tak aby każdy mógł tu znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Rinc – dyrektor gastronomii. Wszystkie pozycje z menu będą przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów, pod czujnym okiem naszego szefa kuchni. Stawiamy na różnorodność, przystępne ceny i oryginalne składniki. Dla gości naszego hotelu ważne jest to, że czekamy na nich od wczesnych godzin porannych do późnych godzin wieczornych.
Miłośnicy włoskiej kuchni z pewnością będą zachwyceni strefą pizza & pasta, w której serwowane będą potrawy oparte na autentycznych włoskich składnikach. Dla fanów diety wegetariańskiej przygotowano natomiast dania z wykorzystaniem świeżych warzyw. Na drugim piętrze foodcourtu znajduje się kawiarnia połączona z drinkbarem, gdzie goście będą mogli skosztować oryginalnej włoskiej kawy, świeżych ciast oraz bogatego wyboru alkoholi. Czekać tam na nich będą także muzyka na żywo oraz wieczorne imprezy karaoke. Foodcourt zaoferuje również różnorodne śniadania oraz dania kuchni międzynarodowej w formie bufetu. Dla najmłodszych przygotowano specjalny kącik zabaw.
Aktywny wypoczynek dla grup
Doświadczenia pokazują, że dzięki dogodnej lokalizacji hotelu, obiekt ten przyciąga także zorganizowane grupy związane z szerokim zakresem sportu. W związku z tym, oferta gastronomiczna hotelu obejmuje możliwość przygotowania zbilansowanych diet, dostosowanych do specyficznych potrzeb profesjonalnych sportowców. Dodatkowym atutem jest świetnie wyposażony parking dla rowerów, który może pomieścić aż 130 jednośladów. Dostęp do niego mają wyłącznie osoby posiadające hotelową kartę. Co więcej, parking jest objęty całodobowym monitoringiem.
Naszą ofertą znakomicie wpisaliśmy się w oczekiwania klientów szukających dobrze zbilansowanego stosunku ceny do jakości, liczących na doskonałą ofertę śniadań, rozbudowane całodzienne menu i wieczorne atrakcje, nie tylko w naszym obiekcie, ale również na tarasie widokowym, który planujemy otworzyć już w najbliższym czasie – mówi Karol Wojtas. Dla naszych gości przygotowaliśmy komfortową strefę spotkań na świeżym powietrzu, gdzie każdy może liczyć na ukojenie i chwilę relaksu po całodziennym zwiedzaniu miasta.
Źródło: UltraRelations